top of page

Regulamin usług

Fizjo Corner - Centrum Sprawności

Obowiązki pacjenta

1.

Pacjenci gabinetu są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień. Skorzystanie z oferty gabinetu Fizjo Corner oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.

2.

Pacjent podczas pierwszej wizyty zobowiązany jest do wypełnienia dokumentacji - Ankiety Pacjenta oraz Zgody na przetwarzanie danych osobowych, poprzez udzielenie prawdziwych informacji dotyczących stanu zdrowia, możliwych przeciwwskazań oraz w razie potrzeby do aktualizacji tych danych w przypadku kolejnych wizyt.

3.

Pacjent jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania osoby wykonującej zabieg o ewentualnym dyskomforcie lub złym samopoczuciu w czasie wykonywania zabiegu.

4.

Na pierwszą wizytę należy przybyć z kilku minutowym wyprzedzeniem oraz zabrać strój sportowy na zmianę (np. t-shirt i spodnie od dresu). Obuwie zewnętrzne zostawia się w poczekalni. Badanie diagnostyczne i terapia bardzo często wymagają odsłonięcia przez pacjenta większej powierzchni ciała, dlatego prosimy o założenie bielizny, w której będą się Państwo czuli komfortowo.

5.

Na pierwszą wizytę należy przynieść dokumentację medyczną (np. zdjęcia RTG, USG, rezonans magnetyczny, tomografię komputerową).

6.

Ewentualne odwołanie wizyty należy zgłaszać najpóźniej dzień przed umówionym spotkaniem.

7.

Pacjent jest zobowiązany do przybycia na zarezerwowane spotkanie punktualnie. W przypadku spóźnienia się na umówiony zabieg, gabinet Fizjo Corner zastrzega sobie prawo do skrócenie czasu świadczenia usługi, a w przypadku spóźnienia powyżej 15 minut do anulowania rezerwacji.

8.

Czas trwania poszczególnych usług podany jest w cenniku i liczony jest od momentu wejścia do pomieszczenia zabiegowego do wyjścia z niego i dokonania płatności za wizytę.

9.

Płatność możliwa jest gotówką na miejscu w gabinecie lub przynajmniej dzień przed wizytą (w celu zaksięgowania wpłaty) - przelewem na konto (83 1140 2004 0000 3502 7789 3439).

Rehabilitacja niemowląt

1.

Płatność za pierwszą wizytę odbywa się na miejscu w gabinecie, w dniu wizyty. W celu zarezerwowania kolejnej wizyty - konieczna jest opłata z góry za tą wizytę, dokonana w dniu rezerwacji.

2.

W przypadku dokonywania rezerwacji kolejnej wizyty w gabinecie - opłatę za nią należy wnieść na miejscu w gabinecie, w przypadku dokonywania rezerwacji telefonicznie - przelewem na konto (w tym samym dniu).

3.

W przypadku regularnej terapii odbywającej się co tydzień i częściej, nie jest wymagana opłata za wszystkie zarezerwowanie wizyty np. miesiąc do przodu. Rezerwacje takich terminów robimy automatycznie. Konieczne jest jedynie opłacenie jednej wizyty do przodu.

4.

Cena za pierwszą wizytę (konsultacja z instruktażem pielęgnacyjnym / instruktażem ćwiczeń) wynosi 140 zł.

Cena za kolejną wizytę (terapia) wynosi 130 zł .

5.

Czas trwania wizyty dostosowany jest do potrzeb dziecka i rodziców, uzależniony jest również od samopoczucia i możliwości współpracy ze strony dziecka w danym dniu. Pierwsza wizyta trwa około 60 minut, kolejne wizyty trwają średnio 50 minut (w razie potrzeby do 60 minut).

6. 

Zasady odwoływania wizyt:

 

A) Bezpłatne odwołanie zarezerwowanej i opłaconej z góry wizyty jest możliwe do godziny 8:00 w dniu zaplanowanej wizyty (w przypadku wizyt w godzinach popołudniowych - rozpoczynających się po godzinie 12:00) oraz do godziny 17:00 w dniu poprzedzającym wizytę (w przypadku wizyt w godzinach porannych - odbywających się do godziny 12:00).

B) Wizytę można odwołać telefonicznie, a najlepiej wysyłając smsa. 

C) Odwołanie wizyty po godzinie 8:00 w dniu wizyty (w przypadku wizyt w godzinach popołudniowych) oraz po godzinie 19:00 w dniu poprzedzającym wizytę (w przypadku wizyt w godzinach porannych) - ale do 5 godzin przed planowaną wizytą, wiąże się z utratą 50% kwoty z dokonanej wcześniej opłaty.

D) Odwołanie wizyty w czasie poniżej 5 godzin przed planowaną wizytą, wiąże się z utratą 100% zapłaconej wcześniej kwoty.

7.

Na wizytę należy ze sobą zabrać - materiałową pieluszkę lub podkład oraz ulubioną zabawkę. Dziecko powinno być ubrane w body.

Szanowni Pacjenci

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie pacjentów oraz naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług, prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług.

bottom of page